شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی درب بطری / چاپ روی درب بطری اصفهان | آشنایی با نحوه چاپ روی انواع بطری

چاپ روی درب بطری اصفهان | آشنایی با نحوه چاپ روی انواع بطری

یکی از راه های تبلیغات و معرفی کالا به ویژه نوشیدنی ها و خوراکی ها، چاپ برند کارخانه های تولید کننده بر روی بطری است. اصولاً در روی بطری ها، معرفی کالا که شامل مواد بکار رفته در آن، تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و معرفی مختصر کارخانه است، صورت می گیرد. برای آشنایی با نحوه چاپ روی انواع بطری می توان به شرکت های مختلف مراجعه نمود. چاپ روی بطری به دو روش سیلک و تامپو انجام می شود. چاپ روی درب بطری اصفهان و شهرهای گوناگون انجام می شود. 

ولی چاپ سیلک روشی برای چاپ تصویر می باشد. در این شیوه، از توری با سوراخ های بسیار ریز کار گرفته می شود. توری در قالبی ثابت می ماند، سپس تصویر را روی این توری می آورند. گفتنی است که این قالب توری را کلیشه یا شابلون نیز می گویند. این یکی از روش هایی است که می شود، بر روی سطوح مختلف تک رنگ یا چند رنگ انجام داد. چاپ سیلک توانایی این را دارد که روی اجسام با شکل های مدور و غیر مسطح چاپ را انجام دهد. 

اما چاپ تامپو به گونه نیمه اتوماتیک است. این شیوه، در تیراژهای پایین مورد استفاده قرار می گیرد؛ هر چند محدودیتی در تیراژ ندارد. چاپ با دو نوع چاپ تامپو رومیزی یا دستی و چاپ تامپو دو رنگ مقدور می باشد. 

چاپ روی درب بطری اصفهان | آشنایی با نحوه چاپ روی انواع بطری

چاپ روی درب بطری پلاستیکی

چاپ روی درب بطری پلاستیکیشاید بارها با باز کردن درب بطری، به عباراتی که روی آن چاپ شده است، دقت کرده باشید یا هنگام خرید، برای تان عبارت های و حروفی که روی درب بطری حک شده، مهم باشد. این عبارات، چاپ روی درب بطری پلاستیکی و  چاپ روی درب بطری شیشه ای و فلزی، حائز اهمیت است و شرایط خاصی دارد که با دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می پذیرد. روی درب بطری پلاستیکی عموماً تاریخ تولید و تاریخ انقضاء را درج می نمایند و برای همین باید خوانا و کاملاً قابل رویت باشد. 

نحوه چاپ برچسب روی درب بطری

نحوه چاپ برچسب روی درب بطریبرای این که از چگونه نحوه چاپ برچسب روی درب بطری اطلاع حاصل نمایید، بهتر است به وب سایت هایی سر بزنید که در این زمینه آموزش های ویژه ای می دهند. همچنین شرکت هایی که کارشان این است نیز نحوه چاپ برچسب روی درب بطری را مرحله به مرحله نشان می دهند. با جستجویی ساده می توانید، به وب سایت های گوناگونی سر بزنید که کارشان چاپ برچسب روی درب بطری می باشد. برای این کار، نیاز نیست زمان طولانی ای را هدر دهید، با چند کلیک ساده به نتیجه مطلوبی که می خواهید، خواهید رسید. 

قیمت چاپ روی درب بطری اصفهان

قیمت چاپ روی درب بطری اصفهانبهترین راه برای بدست آوردن قیمت چاپ روی بطری و درب بطری، مراجعه به وب سایت هایی است که در این عرصه فعالیت دارند. بایستی توجه داشت که به وب سایت هایی سر بزنید و سفارش کالا بدهید که قیمت مناسبی دارند و از طرفی کیفیت کارشان خوب می باشد. خدمات شرکت هایی که در این زمینه کار می کنند، مهمترین مسئله است. قیمت چاپ روی درب بطری اصفهان را می توان با برقراری تماس با شرکت هایی که کارشان این است، جویا شد. 

چاپ بر روی انواع درب بطری

چاپ بر روی انواع درب بطریبرای چاپ بر روی انواع درب بطری، نیاز به دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد. این دستگاه ها را می توان از فروشگاه های تولید کنندگان و وارد کنندگان خریداری کرد. در این زمینه بیش از هر چیز، مهمترین مسئله، کیفیت دستگاه است و همچنین تضمین کردن آن از سوی فروشنده. این را هم نباید فراموش کنیم که دستگاه های خریداری شده باید خدمات پس از فروش داشته باشند. چاپ بر روی انواع درب بطری به شیوه های مختلفی انجام می شود. یکی از مهمترین بخش های بطری ها، درب آن است که خریدار نخستین چیزی که چشمش با آن برخورد می کند، همین می باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

پاسخی بگذارید