شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / چاپ روی بطری طلق | چاپ برجسته و سه بعدی

چاپ روی بطری طلق | چاپ برجسته و سه بعدی

در اين مقاله مي خواهيم شما را با اين اشنا كنيم كه در عرصه چاپ و تبليغات بسيار پيشرفت كرده ايم به طوری که توانايي چاپ سه بعدي را پيدا كرده ایم .چاپ بر روي طلق يكي از كارهايي است كه امروزه طرفداران زيادي دارد و بيش تر شركت هاي تبليغاتي از اين ویژگي چاپ بر روی كار ها و محصولات خود استفاده مي كنند .

امروزه صنعت چاپ و تبلیغات بسیار گسترده شده است و عرصه های زیادی را پوشش میدهد چون با توجه به اين كه در اكثر برند ها به دنبال افزايش بازديد خود هستند در نتيجه به دنبال جلب توجه مشتري از طريق تبليغات وسيع هستند . 

چاپ روی بطری طلق در اكثر برند هايي كه توليدات شان به صورت نوشيدني است مورد استفاده است که شما تبليغات زیادی را روي بطري ها مي بينيد . اين شركت ها براي افزايش بازديد از چاپ لیبل استفاده میکنند و تبليغات برند خود را در همه جا انجام مي دهند تا به نظر همگان برسانند.

چاپ روی بطری طلق | چاپ برجسته و سه بعدی

پروژه های چاپ|صنایع وابسته به چاپ

پروژه های چاپ|صنایع وابسته به چاپپروژه هاي چاپ پروژه هاي عظيمي هستند كه ابتدا طراح بايد طرح اوليه را به تاييد كارفرما برساند تا بعد از تاييد طرح توسط طراح مراحل چاپ انجام شود.

چاپ را مي تونيم روي شيشه ها بطري ها و يا ليبل ها انجام بدهيم تا در همه جا نام آن برندی که مورد نظر است مشخص باشد . برای سفارش لیبل پشت چسب دار میتوانید به دفاتر تبلیغاتی یا مراکز تولید و طراحی تبلیغات مراجعه کنید.

حتي روي برچسب هاي بسته بندي هم مي توانيم چاپ رو انجام بدهيم تا در هنگام بسته بندي از آن ها استفاده شود و پس از عرضه آن بین مردم تبلیغات برند هم انجام شود.

چاپ روی بطری طلق

چاپ روی بطری طلقهمان طور كه در بالا اشاره كرديم از انواع چاپ مي تونيم به چاپ لیبل شیشه ای اشاره كنيم از اين چاپ در زماني استفاده مي شود كه مايع پشت محتويات يا نوشته و يا هرچيز ديگري كه پشت برچسب قرار مي گيرد ديده شود . در اين زمان از چاپ شيشه اي استفاده مي شود . 


انواع چاپ بر روی بطری

انواع چاپ بر روی بطریچاپ بر روي بطري انواع مختلفي دارد كه در اين جا مي خواهيم به اين موارد اشاره كنيم

  • چاپ بر روي خود بطري : برخي از برند ها براي اين كه بتوانندنام خود را براي هميشه حك كنند روي بطري نام خود را مي زنند تا در هيچ شرايطي اين نام پاك نشود .
  • مدل ديگر آن چاپ بر روي ليبل است كه اين هم مي تواند روي برگه هاي از جنس پلاستيكي انجام شود تا دوام بالايي داشته باشد . 
  • نوع دیگر آن چاپ روی درب بطری است که به محض استفاده ی محصول نام برند به چشم بخورد.

چاپ سیلک و مزایای ان

چاپ سیلک و مزایای انچاپ سیلک اسکرین یا همان چاپ سیلک یکی از روش هایی است که برای چاپ عکس استفاده میشود.که در آن از پارچه توری با منافذ ریز استفاده میکنند. توری در قابی ثابت می‌شود. تصویر مورد نظر روی این توری نقش می‌شود. سپس بخش‌هایی از تصویر که نباید رنگ بخورد با ماده‌ای مسدود کننده لاک حساس پوشیده می‌شود. این قاب توری را در این حالت شابلون یا کلیشه می‌نامند. سپس زیرکار را با فشار کاردک یا غلتک به سطح چاپ شونده منتقل می‌کنند. رنگ فقط از بخش‌هایی که مسدود نشده یه کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل می‌شود و تصویر روی آن ظاهر می‌گردد.

با این روش می‌توان بر روی مواد مختلف چاپ های یکرنگ یا چند رنگ صورت داد. 

با سیلک‌اسکرین می‌توان روی انواع مواد مانند پارچه و چینی و سرامیک و فلز و غیره تصویر چاپ کرد. با چاپ سیلک می‌توان روی اجسام با شکلهای مدور و غیر مسطح نیز چاپ نمود که از این نظر در بین روش‌های چاپی منحصربه‌فرد است. این نوع چاپ برای چاپ تبلیغی بر روی اشیای گوناگون مثل تقویم و سررسید و لیوان و کاغذ بکار می‌رود.

چاپ سیلک انواع مختفی دارد که شامل:

  1. چاپ معمولی
  2. چاپ با لاک حساس برجسته آبی
  3. چاپ ترام
  4. چاپ پلاستی زول

و… می‌باشد.

چاپ سیلک سابقه‌ای چند هزار ساله دارد ولی گفته میشود در ژاپن اختراع شده است.


جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یک | هزینه چاپ های متنوع

چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یک و با کیفیت یکی از دغدغه های شرکت های تولیدی از جمله شرکت های تولید نوشیدنی می باشد. زیرا نحوه چاپ روی بطری و نوع رنگ های استفاده ش

پاسخی بگذارید