شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفورم / فروش خارق العاده پریفورم دهانه ۲۱ گرم

فروش خارق العاده پریفورم دهانه ۲۱ گرم

می توان گفت که تمام انواع بطری های پلاستیکی از پریفورم دمیدنی تولدی می شود که مهم ترین وسیله بسته بندی و فروش انواع مایعات مانند آب آشامیدنی معدنی، انواع آب میوه، نوشابه، لبنیات، انواع سس، مواد بهداشتی و آرایشی و… می باشد که بر اساس استاندارد های جهانی و همچنین سفارشی ساخته و به بازار عرضه می گردد که دارای شکل، رنگ و اوزان مختلفی نیز می باشد. به عنوان مرکز فروش خارف العاده پریفورم دهانه ۲۱ گرم در خدمت شما هستیم.

فروش خارق العاده پریفورم دهانه 21 گرم

خصوصیات پریفورم دهانه ۲۱ گرم

خصوصیات پریفورم دهانه 21 گرم امروزه یکی از پر کاربرد ترین انواع بسته بندی ها برای انواع مایعات؛ بطری های پلاستیکی یا همان پلی اتیلنی می باشند که در عین سادگی و زیبایی؛ دارای رنگ بندی متنوع و وزن سبک، امکان حمل و نقل آسان را دار می باشند که از انواع پریفورم تولید می گردد.

از مهم ترین خصوصیات پریفورم دهانه ۲۱ گرم می توان به استاندارد بسیار عالی و همچنین طراحی منحصر به فرد آن اشاره کرد، طراحی آن به گونه ای می باشد که در بالاترین میزان فشار گاز بهترین مقاومت را از خود نشان داده و در برابر انواع فشار حرارتی، مکانیکی و… در محصولات متفاوت مقاومت و خاصیت شکل پذیری مناسبی نیز دارد.

پریفورم ها مناسب برای انواع وزن ها ساخته می شوند بنابراین می توان به راحتی و با توجه به نوع محصول و بسیته بندی مناشب ترین را انتخاب نمود. نوع پریفورم مستقیما بر روی کارایی، استحکام و همچنین طرح بسته بندی موثر بوده و در کیفیت نوشیدنی ها و انواع محصولات نقش بسیار اساسی ایفا می کند.

این نوع پریفورم به عنوان یکی از کاربردی ترین ها در صنایع تولید کننده انواع نوشیدنی های گازدار و ساده و همچنین محصولات دیگر مانند انواع مایعات، سموم کشاورزی، روغن، شونده ها و… به کار می رود که کارخانه جات تولید کننده محترم می توانند این محصول را با خیال آسوده از میان ده ها نوع پریفورم را به راحتی از همین توزیع کننده خریداری نمایند.

مرجع خرید پریفورم ایرانی

مرجع خرید پریفورم ایرانی یکی از مهم ترین گزینه هایی که برای هر تولید کننده ای مهم بوده و نقش بسیار موثری بر روی قیمت تمام شده محصولات تولیدی او خواهد داشت، تهیه مواد اولیه با پایین ترین قیمت ممکن و مقرون به صرفه می باشد که پریفورم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هر چه باقیمت پایین ترین تهیه شده باشد برای تولید کننده اولیه و ثانیوه و همچنین مصرف کننده بسیار عالی خواهد بود.

این مجموعه به عنوان بزرگ ترین مرکز خرید پریفورم ایرانی در انواع مدل، سایز بندی و رنگ به صورت استاندارد و حتی سفارشی به صورت عمده با بهترین رنج قیمت آماده همکاری با خریداران محترم از سراسر کشور می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

خرید پریفورم دهانه ۳۳ گرم شوینده

پریفورم بدنه اصلی تولید انواع ظروف پلاستیکی مخصوص برای انواع تولیدات مانند مایعات و مواد خوراکی تا انواع شوینده ها و روغن ها دانست که مخصوص تولیداتی با وزن، شکل

پاسخی بگذارید