شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / چاپ روی بطری نوشابه پلاستیکی توسط بهترین جت پرینتر

چاپ روی بطری نوشابه پلاستیکی توسط بهترین جت پرینتر

یکی از مهمترین نکات برای شرکت های تولید کننده ی نوشیدنی های مختلف چاپ محتوای درج شده بر روی قوطی محصول است.چاپ روی بطری نوشابه پلاستیکی توسط بهترین جت پرینتر رایج ترین و کم دردسر ترین راه برای تولیدکنندگان این مواد می باشد. زیرا تولید کنندگان نوشابه و نوشیدنی های مختلف با هزینه های سنگینی که صرف می کنند قطعا تحمل این را ندارند که هزینه های اضافی برای اشتباهات دستگاه های پرینتر برای چاپ محتوا و برندینگ خودشان بر روی قوطی های نوشابه بدهند. لذا سعی میکنند در این مهم از بهترین چاپگر های ایران و دنیا استفاده کنند تا دچار مشکل نشوند.

چاپ روی بطری نوشابه پلاستیکی توسط بهترین جت پرینتر

بهترین دستگاه های چاپ روی بطری

بهترین دستگاه های چاپ روی بطریدستگاه های پرینتر با انواع مختلفی در بازار برای درج محتوا بر روی مواد مختلف وجود دارد. که یکی از بهترین دستگاه های چاپ روی بطری؛ دستگاه های جت پرینتر هستند. این دستگاه ها دز انواع مختلف با کارایی های مختلف و قیمت های مختلف در بازار موجود است و می توان بسته به نیاز و تولید و مقدار استفاده از آن ها بهترین دستگاه را با مشاوره گرفتن از مشاوران مختلف تهیه نمود.

علاوه بر دستگاه های جت پرینتر دستگاه های مختلف دیگری نیز برای چاپ روی سطوح بطری ها وجود دارد که یکی از مهمترین و پرکاربردترین آن ها دستگاه چاپ ترانسفر مدل JC-6B است که با آن میتوان چاپ را بر روی سطوح مسطح مانند چاپ روی ظرف های فلزی ، شیشه ای، بطری ها و … انجام داد.

چاپ روی بطری پلاستیکی

چاپ روی بطری پلاستیکیچاپ روی بطری پلاستیکی و همچنین چاپ روی بطری شیشه ای؛ مخصوصا چاپ روی بطری شیشه ای میوه؛دارای ظرافت بسیار خاصی است. زیرا این بطری ها سطحی مسطح دارند و سطح آن ها صاف نیست که بتوان خیلی راحت تر چاپ بر روی آن ها صورت گیرد. علاوه بر این، این بطری ها به دلیل محتوای داخل بطری بسیار حساس هستند و باید این کار با دقت و ظرافت خاصی صورت گیرد. لذا کارخانه های تولید انواع بطری های آب میوه و نوشابه و آب معدنی در این امر بسیار حساس هستند و سعی میکنند از دستگاه های مخصوص و کارا استفاده کنند.

بعلاوه همانطور که قبلل گفته شد حساسیت زیادی برای چاپ محتوای صحیح بر روی شیشه ها و بطری ها وجود دارد زیرا اشتباه در این امر باعث خسارات شدیدی به کارخانه داران می شود.

روش های چاپ روی انواع بطری

روش های چاپ روی انواع بطریروش های چاپ روی انواع بطری؛ روش های بسیا. مختلف و متنوعی است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و با استفاده از دستگاه های مختلف صورت میگیرد.

از جمله مهمترین روش های چاپ روی بطری ها را میتوان روش های زیر نام برد:

که بسته به نوع بطری ها و محتوای داخل آن و همچنین قیمت و …. دستگاه از اتواع مختلف آن استفاده می شود.

 به عنوان مثال یکی از انواع دستگاه های پر کاربرد چاپ بر روی بطری ها؛ دستماه لیزر های حکاکی با پایه و بیس CO2 است.این دستگاه به دلیل فرکانس بسیار پایین و متناسبی که دارد برای چاپ روی مواد نرم از جمله انواع پلاستیک بسیار پرکاربرد و مفید است.

بهترین شرکت های چاپ روی بطری

بهترین شرکت های چاپ روی بطریانتخاب بهترین شرکت های چاپ رو بطری بستگی به المان ها و پارامتر های مختلف و متفاوت دارد.

در کشور ما با توجه به مصرف بالای آب میوه ها و نوشابه های گازدار و غیر گازدار شرکت های مختلفی در این زمینه فعالیت میکنند که هر کدام استاندارد های خوبی در این زمینه دارند و به نوعی در این زمینه ماهر هستند. 

اما انتخاب بهترین شرکت ها برای چاپ روی بطری بستگی به نوع مقایسه و المان های این انتخاب دارد. زیرا در چاپ بر روی بطری های مختلف موارد گوناگونی از جمله کیفیت چاپ؛ بدون خطا بودن دستگاه چاپ؛ چاپ سریع؛ کم هزینه و یا …. دخیل است و شرکت های مختلف می توانند بسته به اهمیت هر یک از این پارامتر ها برای خودشان بهترین شرکت ها را برای چاپ بر روی بطری های خود انتخاب کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

چاپ روی بطری طلق | چاپ برجسته و سه بعدی

در اين مقاله مي خواهيم شما را با اين اشنا كنيم كه در عرصه چاپ و تبليغات بسيار پيشرفت كرده ايم به طوری که توانايي چاپ سه بعدي را پيدا كرده ایم .چاپ بر روي طلق يكي از كارهايي است كه امروزه طرفداران زيادي دارد و بيش تر شركت هاي تبليغاتي از اين ویژگي چاپ بر روی كار ها و محصولات خود استفاده مي كنند .امروزه صنعت چاپ و تبلیغات بسیار گسترده شده است و عرصه های زیادی را پوشش میدهد چون با توجه به اين كه در اكثر برند ها به دنبال افزايش بازديد خود هستند در نتيجه به دنبال جلب توجه مشتري از طريق تبليغات وسيع هستند . چاپ روی بطری طلق در اكثر برند هايي كه توليدات شان به صورت نوشيدني است مورد استفاده است که شما تبليغات زیادی را روي بطري ها مي بينيد . اين شركت ها براي افزايش بازديد از چاپ لیبل استفاده میکنند و تبليغات برند خود را در همه جا انجام مي دهند تا به نظر همگان برسانند.

پاسخی بگذارید