شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / چاپ روی بطری / چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یک | هزینه چاپ های متنوع

چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یک | هزینه چاپ های متنوع

چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یک و با کیفیت یکی از دغدغه های شرکت های تولیدی از جمله شرکت های تولید نوشیدنی می باشد. زیرا نحوه چاپ روی بطری و نوع رنگ های استفاده شده در چاپ بر روی بطری یکی از پارامتر های مهم در جلب مشتری و افزایش بازار مصرف می باشد.  آیا برای شما هم پیش آمده است که در هنگام خرید محصولات، رنگ، نوع بسته بندی و یا طرح خاصی از کالا شما را به خود جلب کرده باشد؟ آیا می دانید که شرکت های معتبر هزینه های زیادی را صرف چاپ بر روی محصولات خود می کنند؟ چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یک | هزینه چاپ های متنوع

چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یک

چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یکاستفاده از مواد مرغوب و با کیفیت در تولید بطری های پلاستیکی از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه شود. هریک از بطری های پلاستکی با توجه به نوع مواد به کار رفته در ساخت آن و حجم بطری دارای قیمت های مختلفی می باشند.  امروزه تولیدکنندگان به دنبال برترین نوع چاپ بر روی بهترین نوع مواد جهت رقابت در بازار  می باشند. استفاده از صنعت چاپ بر روی بطری ها جایگزین خوبی برای انواع لیبل بوده که در کنار کاهش هزینه های تولید باعث جلب بیشتر مشتری برای محصولات گردیده است.  لازم به ذکر است که  انواع چاپ روی بطری به چهار دسته ی سیلک اسکرین، اسفت، TML و حک یا ضرب  تقسیم بندی گریده است. 

انجام خدمات چاپ عمده روی بطری پلاستیکی

انجام خدمات چاپ عمده روی بطری پلاستیکیصنعت چاپ در کشور ایران دارای تاریخچه چندین ساله می باشد و امروزه این صنعت به حدی پیشرفت کرده است که حتی کوچک ترین چاپ خانه های کشور نیز مجهز به دستگاه های چاپ می باشد. اما نقطه ضعف موجود عدم استقلال در زمینه تولید دستگاه چاپ در کشور بوده و همچنان واردات دستگاه چاپ از کشور های اروپایی و چین به ایران صورت می گیرد. ارائه خدمات چاپ روی بطری پلاستیکی درجه یک در کشور توسط  کارخانجات متعددی صورت می گیرد. شرکت دایا پلیمر کاسپین برترین شرکت در زمینه چاپ بر روی بطری و شرکت دایا شیشه برترین شرکت در زمینه تولید شیشه و چاپ بر روی شیشه در کشور می باشد.

باکیفیت ترین خدمات چاپ روی بطری پلاستیکی

باکیفیت ترین خدمات چاپ روی بطری پلاستیکیپرکاربرد ترین نوع چاپ، چاپ سیلک می باشد زیرا علاوه بر قیمت مناسب، از این نوع چاپ می توان بر روی سطوح مدور و غیر مسطح نیز استفاده کرد. امروزه از چاپ سیلک در چاپ بر روی کاغذ، لیوان، سررسید، خودکار و بطری های پلاستکی به میزان زیادی استفاده می شود. اما چنانچه تنها کیفیت چاپ مد نظر باشد، چاپ اسفت برترین نوع چاپ می باشد. همچنین برترین دستگاه چاپ معرفی شده توسط سایت های گوناگون جهت چاپ بر روی ظروف و بطری های پلاستیکی،دستگاه جت پرینتر دستی مدل P7 می باشد که دارای سیستم چاپ پایدار و صفحه لمسی و مزایای بسیار دیگری می باشد. 

راهنمای چاپ روی بطری پلاستیکی

راهنمای چاپ روی بطری پلاستیکیالبته استفاده از صنعت چاپ بر روی محصولات تنها جنبه تبلیغات نداشته و اطلاعات دیگری از جمله تاریخ تولید و انقضا و نوع مواد استفاده شده در کالا، نشانی شرکت تولیدی، نحوه ی استفاده و غیره بر روی محصولات قابل مشاهده است که برای بسیاری از افراد این اطلاعات درج شده بر روی محصولات از شروط ضروری خرید محصول است. دارا بودن تخصص لازم جهت اجرای چاپ به خصوص در چاپ برجسته و سه بعدی بسیار مهم بوده و در کیفیت نهایی کار نقش بسزایی دارد.

قیمت چاپ روی بطری پلاستیکی

قیمت چاپ روی بطری پلاستیکیکارخانه جات متنوع با توجه به نوع چاپ بر روی محصولات قیمت های متنوعی را ارائه می دهند و با مراجعه به وب سایت شرکت های چاپ صنعتی و چاپ روی بطری های پلاستیکی و مشاهده لیست قیمت های چاپ می توان قیمت ها را مقایسه کرد.  آشنایی با انوع چاپ، مزایا و معایب آن در کنار قیمت در انتخاب نوع چاپ بر روی محصول بسیار مهم می باشد و بدیهی است که هرچه تعداد سفارشات بیشتر باشد، قیمت چاپ روی بطری به صرفه تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

چاپ روی بطری طلق | چاپ برجسته و سه بعدی

در اين مقاله مي خواهيم شما را با اين اشنا كنيم كه در عرصه چاپ و تبليغات بسيار پيشرفت كرده ايم به طوری که توانايي چاپ سه بعدي را پيدا كرده ایم .چاپ بر روي طلق يكي از كارهايي است كه امروزه طرفداران زيادي دارد و بيش تر شركت هاي تبليغاتي از اين ویژگي چاپ بر روی كار ها و محصولات خود استفاده مي كنند .امروزه صنعت چاپ و تبلیغات بسیار گسترده شده است و عرصه های زیادی را پوشش میدهد چون با توجه به اين كه در اكثر برند ها به دنبال افزايش بازديد خود هستند در نتيجه به دنبال جلب توجه مشتري از طريق تبليغات وسيع هستند . چاپ روی بطری طلق در اكثر برند هايي كه توليدات شان به صورت نوشيدني است مورد استفاده است که شما تبليغات زیادی را روي بطري ها مي بينيد . اين شركت ها براي افزايش بازديد از چاپ لیبل استفاده میکنند و تبليغات برند خود را در همه جا انجام مي دهند تا به نظر همگان برسانند.

پاسخی بگذارید