شرکت دایا پلیمر کاسپین
خانه / پریفورم / خرید پریفورم دهانه ۳۳ گرم شوینده

خرید پریفورم دهانه ۳۳ گرم شوینده

پریفورم بدنه اصلی تولید انواع ظروف پلاستیکی مخصوص برای انواع تولیدات مانند مایعات و مواد خوراکی تا انواع شوینده ها و روغن ها دانست که مخصوص تولیداتی با وزن، شکل و نوع متفاوت طراحی و ساخته می شوند می باشد. اگر به دنبال مرکز خرید پریفورم دهانه ۳۳ گرم شوینده هستید با ما همراه باشید.

خرید پریفورم دهانه 33 گرم شوینده

بررسی ساده پریفورم دهانه ۳۳ گرم شوینده

بررسی ساده پریفورم دهانه 33 گرم شوینده امروزه انواع مواد مصرفی را در انواع ظروف شیشه ای، پلاستیک و حتی پاکتی می بینیم که هر کدام از این بسته بندی ها ویژگی های مربوط به خود داشته و برای گزینه های مختلف به کار می روند، یکی از معمول ترین انواع بسته بندی ها برای مواد شیمیایی و شوینده؛ ظروف پلاستیکی می باشند.

می توان گفت که تمامی انواع ظروف پلاستیکی مورد استفاده در صنایع مختلف مانند بطری نوشابه، بطری مخصوص انواع مایعات نوشیدنی و غیر نوشیدنی و همچنین مواد شوینده و حتی سمی از انواع پریفورم ساخته و تهیه می شود.

پریفورم های پلاستیکی یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین ها در میان انواع دیگر می باشند که قیمت تمام شده بسیار مناسب و همچنین طریقه ساخت و شکل دهی راحتی داشته و همچنین در زمینه بازیافت نیز بسیار عالی می باشند.

در بررسی ساده پریفورم دهانه شوینده می توان به دوام بسیار بالا در مقابل خواص مواد شیمیایی و شوینده و همچنین دوام بالا در مقابل آسیب و هدر رفت مواد آن دانست که در کنار اندازه استاندارد دهانه برای استفاده اسان از محتویات بهترین انتخاب ممکن در جای خود برای تولید کنندگان می باشد.

قیمت پریفورم بر اساس نوع ماده تولیدی و همچنین وزن و حجم برآورد شده و می تواند چند لایه یا تک لایه باشد که بر روی قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد، همچنین انواع پیش ساخته در مقابل انواع سفارشی قیمت پایین تری داشته و متفاوت می باشند.

قیمت پریفورم دهانه شوینده

قیمت پریفورم دهانه شوینده یکی از بهترین روش های تهیه مواد اولیه برای تولید کنندگان یبزرگ، خرید به صورت عمده می باشد که پایین بودن قیمت نهایی برای مصرف کننده را نیز به دنبال خواهد داشت که به عنوان برترین نوع خرید شناخته می شود.

اگر به دنبال تهیه پریفورم دهانه شوینده با بهترین کیفیت ممکن و همپنین قیمت مقرون به صرفه برای محصولات خود هستید به درزست ترین آدرس ممکن آماده اید، ما در این مجموعه بهترین و برترین انواع پریفرم را با بهترین و نازل ترین قیمتت ممکن به صورت عمده در اختیار خریدارن محترم از سراسر کشور قرار می دهیم.

تمامی خدماتی چون انتخاب وزن مورد نظر، طرح . شکل و همچنین انواع سفارشی از نظر رنگ و… به راحتی از این مجموعه قابل انتخاب و خریداری می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09121784323 (مرادی)
شماره ثابت: 02122280323
تلگرام: Dayapolymercaspian@
پست الکترونیکی: Dayapolymercaspian@gmail.com
واتس اپ: کلیک

مطلب پیشنهادی

فروش خارق العاده پریفورم دهانه ۲۱ گرم

می توان گفت که تمام انواع بطری های پلاستیکی از پریفورم دمیدنی تولدی می شود که مهم ترین وسیله بسته بندی و فروش انواع مایعات مانند آب آشامیدنی معدنی، انواع آب میو

پاسخی بگذارید